SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Makarony Lubella ponownie promowane jako „Najlepsze ze zboża"

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej makaronów Lubella (Maspex) realizowanej pod hasłem „Najlepsze ze zboża". Działania przygotowały GPD Agency i Starcom.

Zboża i jakość są tematem przewodnim kampanii  „Najlepsze ze zboża". Dźwięki w nowym spocie tworzą rytm, który prowadzi nas przez opowieść o makaronie: od kiełkującego na polu zboża, aż do chwili cieszenia się pysznym makaronowym daniem.

Spoty emitowane są w największych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VOD. Komunikacja obejmuje także działania w social mediach.

Za kreację spotu odpowiada GPD Agency. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.

Dołącz do dyskusji: Makarony Lubella ponownie promowane jako „Najlepsze ze zboża"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl