Makro Cash & Carry z loterią od Świętego Mikołaja
Rozpoczęła się świąteczna promocja sieci hurtowni wielkopowierzchniowych Makro Cash & Carry pod nazwą "Loteria od świętego Mikołaja". Mechanizm akcji i wspierające ją reklamy przygotowała agencja Linea Recta.
Aby wziąć udział w loterii, należy od 26 listopada do 23 grudnia br. w sklepie Makro Cash & Carry dokonać jednorazowo zakupu za minimum 250 zł brutto i odebrać zdrapkę. W zdrapkach do wygrania są nagrody rzeczowe. W przypadku chęci gry o samochody należy wysłać swoje zgłoszenie za pomocą sms lub strony loteriamakro.pl.
Na zwycięzców czeka ponad 100 000 nagród, w tym m.in. telewizory, tablety, smartphony, konsole, bony Makro oraz 5 samochodów marki Opel.
Agencja Linea Recta opracowała mechanizm loteryjny oraz stworzyła wszystkie materiały kreatywne. Dodatkowo zajmuje się organizacją prawną loterii, dystrybucją oraz obsługą infolinii.
Dołącz do dyskusji: Makro Cash & Carry z loterią od Świętego Mikołaja