„Twój sukces to nasz biznes” - przedsiębiorcy bohaterami kampanii Makro (wideo)
Sieć hurtowni Makro Polska rozpoczyna kampanię pod hasłem „Twój sukces to nasz biznes”, której bohaterami są niezależni przedsiębiorcy współpracujący z tą siecią. W reklamach pojawiają się też slogany typu „Nie pracujemy dla Makro. Pracujemy dla naszych klientów”.
Makro Polska podkreśla, że poprzez akcję chce zarówno docenić właścicieli firm za ich wysiłek i zaangażowanie, a także zadeklarować swoje wsparcie i pomoc w osiągnięciu sukcesu. Bohaterami kampanii są wybrani przedsiębiorcy współpracujący z Makro, m.in. Edyta Poznaniak-Helak, właścicielka sklepu Odido w Krzyżu Wielkopolskim.
- Jednym z filarów naszej strategii jest bycie najlepszym partnerem dla niezależnego biznesu, dlatego też nieustannie dostosowujemy się do potrzeb naszych klientów i oferujemy im zrównoważone rozwiązania z dodaną wartością reklamową. To, że stawiamy właścicieli biznesów i ich wymarzone cele w centrum, jest po prostu dowodem i wynikiem naszego zaangażowania - komentuje Dominik Branny, prezes Makro Polska.
W ramach kampanii w logo firmy dodano hasło „Twój sukces to nasz biznes”. Taka identyfikacja będzie wykorzystywana w całej komunikacji wizerunkowej Makro - wewnętrznej i zewnętrznej.
Akcja oprócz kanałów komunikacji Makro (katalogi reklamowe, oznakowanie w halach, plakaty, ulotki i banery) obejmuje internet (serwisy branżowe, profile firmy na YouTubie, Facebooku i Instagramie).
Jest to część międzynarodowej akcji Metro Wholesale, obejmującej ponad 20 krajów, w których działa firma.
Dołącz do dyskusji: „Twój sukces to nasz biznes” - przedsiębiorcy bohaterami kampanii Makro (wideo)