Maks Michalczak w Grupie Eura7 odpowiada za PR i content marketing
Maks Michalczak objął stanowisko head of PR and content marketing w Grupie Eura7.
Maks Michalczak awansował ze stanowiska PR managera, które piastował przez 5 lat w agencji Abanana, należącej do krakowskiej Grupy Eura7.
W ramach dotychczasowych projektów Michalczak realizował m.in. działania dla takich podmiotów jak: Tesco Polska, Remington, Góralki, Verbena, Garbarnia Kraków, Kontakt Simon, Lesaffre Polska, Tobacco Trading International Poland, Maspex, Raisio Polska oraz Polski Lek. Jest również współorganizatorem i współprowadzącym podcastu należącego do Grupy Eura7 - Marketing Ludzkim Głosem, gdzie wraz ze swoimi gośćmi przybliża zagadnienia z dziedziny marketingu oraz public relations.
Maks Michalczak wcześniej w Ekstraklasie i Wiśle Kraków
Maks Michalczak do Abanana przeszedł z Ekstraklasy, gdzie pracował na stanowisku managera ds. komunikacji. Wcześniej, przez dziewięć lat, związany był z Wisłą Kraków - kierował biurem prasowym i odpowiadał za politykę informacyjną klubu.
Ukończył polonistykę na Akademii Pedagogicznej w Krakowie w zakresie edytorstwa i komunikacji medialnej.
Dołącz do dyskusji: Maks Michalczak w Grupie Eura7 odpowiada za PR i content marketing