„Maksymalne uderzenie w ból” reklamuje Ibuprom Max Sprint (wideo)
W telewizji i internecie zaczął być emitowany nowy spot reklamujący lek przeciwbólowy Ibuprom Max Sprint (produkowany przez USP Zdrowie). Kampanię przygotowały firmy Red8 Advertising i Starcom.
Nowy spot Ibupromu Max Sprint pokazuje, jak szybko ten lek likwiduje ból pleców, pozwalając bohaterowi uczestniczyć w spływie kajakowym. Reklama podkreśla, że produkt dzięki płynnej formule trzy razy szybciej uwalnia substancję zwalczającą ból i stan zapalny.
Podsumowuje to hasło: „Ibuprom Max Sprint. Maksymalne uderzenie w ból”.
Reklama od początku lipca jest emitowana w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne z oferty Atmediów) oraz w internecie.
Kreacją spotu zajęła się agencja Red8 Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Maksymalne uderzenie w ból” reklamuje Ibuprom Max Sprint (wideo)
WM zmieni się w tablicę o tym, jakie to reklamy weszły do emisji.
Jakbym chciał oglądać spoty to bym siedział teraz przed tv.