„Malanowski i partnerzy” mają 1,7 mln widzów. Polsat liderem w grupie komercyjnej
Wiosenną serię docu-crime „Malanowski i partnerzy” oglądało średnio 1,7 mln widzów. Polsat w czasie emisji produkcji zajmował drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym, ale był liderem w grupie komercyjnej.
Serial „Malanowski i partnerzy” na antenie Polsatu oglądać można było w dni powszednie o godz. 16.30. Średnia widownia docu-crime w okresie od 2 marca do 27 kwietnia br. wyniosła 1,7 mln osób. Przełożyło się to na 18,43 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Największą oglądalnością cieszył się odcinek serialu pokazany 8 kwietnia br., który śledziło 1,98 mln widzów.
Trzy topowe odcinki „Malanowskiego i partnerów”
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
08-04-2015 | 1 979 234 | 20,14% |
11-03-2015 | 1 969 673 | 19,47% |
03-03-2015 | 1 955 527 | 18,16% |
W paśmie emisji „Malanowskiego i partnerów” Polsat zajmował drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza w tym czasie była TVP1 nadająca głównie serial „Wspaniałe stulecie” (zobacz jego dane oglądalności), co dawało jej 21,01 proc. udziału. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” plasowały się: TVN („Rozmowy w toku”; 11,72 proc.) oraz TVP2 (powtórki seriali; tylko 4,14 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat był liderem, a dalej plasowały się: TVN, Jedynka i Dwójka.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji docu-crime
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 1 934 503 | 21,01% | 12,70% |
Polsat - Malanowski i partnerzy | 1 697 073 | 18,43% | 15,24% |
TVN | 1 079 366 | 11,72% | 14,28% |
TVP2 | 380 939 | 4,14% | 5,41% |
Dołącz do dyskusji: „Malanowski i partnerzy” mają 1,7 mln widzów. Polsat liderem w grupie komercyjnej