Małgorzata Bierka szefową marketingu Technogym Polska. Michał Ryters na czele sprzedaży
Stanowisko dyrektora ds. marketingu i sprzedaży B2C firmy Technogym Polska objęła Małgorzata Bierka. Dyrektorem ds. sprzedaży i rozwoju rynku B2B został Michał Ryters.
Małgorzata Bierka jest związana z ITP (przedstawicielem marki Technogym w Polsce) i marką Technogym od 2014 roku. Do jej kompetencji należało do tej pory planowanie i realizacja wszystkich działań marketingowych Technogym na rynku polskim oraz nadzorowanie pracy działu m.in. w zakresie komunikacji, PR-u, organizacji targów branżowych i eventów, rozwoju e-commerce, a także promocji salonu marki w Warszawie.
Menadżerka będzie teraz dodatkowo odpowiedzialna za rozwój kanałów sprzedaży w segmencie B2C.
Ryters w Technogym od 2014 roku
Michał Ryters jest również związany z marką Technogym od 2014 roku. Zaczynał od pracy jako regional sales manager, opiekując się klientami z południa Polski. Kilka lat temu awansował na stanowisko Key Account Managera, aby dodatkowo zająć się obsługą kluczowych klientów firmy, takich jak Benefit Systems, Medicover Sport, Total Fitness czy Platinium Fitness. Teraz do obowiązków Michała Rytersa, będzie należało dodatkowo nadzorowanie pracy działu sprzedaży B2B oraz dalszy rozwój marki.
Oficjalnym przedstawicielem marki Technogym w Polsce jest firma ITP, która oprócz dystrybucji profesjonalnego sprzętu treningowego do klubów fitness, hoteli, apartamentów i domów prywatnych, zajmuje się również produkcją i dystrybucją technologii do medycyny estetycznej.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Bierka szefową marketingu Technogym Polska. Michał Ryters na czele sprzedaży