Małgorzata Figat i Marcin Skalski w LifeTube
Do zespołu sieci partnerskiej i agencji influencer marketingu LifeTube dołączyli Małgorzata Figat (sales manager) i Marcin Skalski (sales manager). Dział management twórców wspiera Dominika Bargieł, w roli senior account managera.
Małgorzata Figat jako sales manager zajmie się tworzeniem koncepcji działań z youtuberami dla polskich i globalnych marek oraz budowaniem partnerskich relacji z klientami. Będzie raportowała do Gabrieli Barnat, dyrektorki strategii i sprzedaży. Figat doświadczenie zawodowe gromadziła w wydawnictwie Murator, w start-up'ie Bluebirds & Co oraz w agencjach reklamowych (Fat Baby oraz Gutenberg Networks Warszawa).
Marcin Skalski będzie odpowiadał za obsługę agencji reklamowych, domów mediowych oraz klientów bezpośrednich. Dołączył do zespołu kierowanego przez Magdalenę Talmę, head of sales. Przez ostatnią dekadę był związany był z branżą retail w firmie VF Polska, gdzie odpowiadał za realizację planów sprzedażowych i wdrażanie działań marketingowych. Wcześniej, w agencji LuxPR obsługiwał klientów w obszarach eventów i public relations.
Dominika Bargieł wzmocni zespół managementu twórców z obszaru rozrywka i lifestyle. Pod jej opieką będą Martin Stankiewicz, Kocham Gotować i Kameralnie. Będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych reklamodawców, koordynacją projektów i obsługą managerską twórców. Ma dwuletnie doświadczenie zawodowe, które gromadziła w Grupie Abstra. Tam jako content marketing manager zajmowała się współpracą z klientami, pisaniem scenariuszy i wsparciem twórców w nowych możliwościach monetyzacji.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Figat i Marcin Skalski w LifeTube