Małgorzata Majewska dyrektorem ds. rozwoju w K2 Media
Małgorzata Majewska z początkiem roku dołączyła do agencji K2 Media obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju. Ostatnio pracowała w Value Media (Group One) jako chief inspiration officer.
Małgorzata Majewska, dołączając do grona ścisłego kierownictwa K2 Media, wspólnie z dyrektor mediów Moniką Krawczyk i zarządzającym działami strategii oraz client service’u Maciejem Godlewskim, będzie tworzyć oferty produktowo-usługowe dla klientów K2 Media. Będzie też odpowiadać za strategię rozwoju biznesu firmy i jakość rekomendacji kierowanych do jej nowych klientów oraz za wykorzystanie zasobów całej Grupy K2 na potrzeby rozwoju oferty mediowej.
Wcześniej Małgorzata Majewska pracowała w Value Media, gdzie była jedną z kluczowych osób odpowiadających najpierw za nowy biznes, potem za strategię. Od października 2014 roku pełniła tam funkcję chief inspiration officera, pracując m.in. z multidyscyplinarnymi zespołami w ramach całej Group One.
Przed Value Media Małgorzata Majewska spędziła 7 lat w międzynarodowych domach mediowych m.in. w Initiative IPG Mediabrands i Mindshare oraz po stronie klienta. m.in. w Polkomtelu.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Majewska dyrektorem ds. rozwoju w K2 Media