Małgorzata Marcinkowska: z centrali Oriflame do Synerise
Małgorzata Marcinkowska objęła nowo utworzone stanowisko wiceprezes ds. projektowania doświadczeń klientów w spółce technologicznej Synerise.
Marcinkowska jako vice president, chief customer officer przejmuje odpowiedzialność za zarządzanie pełnym spektrum relacji z klientami w Synerise. Jako adwokat klientów będzie inicjować i oceniać wdrażane rozwiązania i zmiany z perspektywy klienta.
Na podstawie bezpośrednio zebranych opinii, standardów branżowych i najlepszych praktyk dostarczy rekomendacje i wraz z zespołem spółki wdroży lub zmodyfikuje już istniejące rozwiązania w obszarze budowania pozytywnych doświadczeń klientów.
Do Synerise przeszła z Oriflame, gdzie była odpowiedzialna za definiowanie i wdrażanie globalnej polityki dotyczącej analizy danych klientów oraz strategii, procesów, systemów i narzędzi CRM oraz digital marketingu. Była członkiem komitetu nadzorującego cyfrową transformacją na większości rynków, na jakich działa Oriflame.
Małgorzata Marcinkowska ma ponad 15-letnie doświadczenie zdobyte w pracy u liderów branży telekomunikacyjnej, FMCG, IT oraz doradczej. Zarządzała obszarami, takimi jak marketing, budowanie doświadczeń klientów czy rozwój biznesu, zarówno w branżach B2B, jak i B2C.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Marcinkowska: z centrali Oriflame do Synerise