Małgorzata Rozenek w ręcznikowej kampanii BP
Na stacjach BP zaczęła się promocja, w ramach której gwiazdki zebrane na karcie Payback można wymieniać na ręczniki. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Małgorzaty Rozenek, prezenterki TVN.
W ramach promocji punkty na karcie Payback można zbierać nie tylko za zatankowane paliwo (dwie gwiazdki za każde 10 litrów BP Ultimate, jedna gwiazdka za 10 litrów paliw regularnych i LPG), lecz także za zakupy produktów i usług dodatkowych (jedna gwiazdka za każde 10 zł brutto wydane na wybrane produkty myjni automatycznej BP, Wild Bean Cafe i sklepu BP).
Po zebraniu 15 gwiazdek można kupić kolekcję ręczników za 24,99 zł, czyli z 25-złotową zniżką.
Promocja potrwa do 13 stycznia lub wyczerpania zapasów. Jej obsługą we własnym zakresie zajmuje się polski oddział BP Europe.
Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Małgorzaty Rozenek, znanej głównie z programów „Perfekcyjna pani domu” i „Bitwa o dom” w TVN. Kampania obejmuje przede wszystkim radio i same stacje BP.
Przypomnijmy, że Rozenek wiosną i latem br. reklamowała środki czyszczące Sidolux i Perlux (więcej na ten temat). „Forbes” oszacował wartość marketingową wizerunku prezenterki na 335,7 tys. zł, co dało jej 32. miejsce na tegorocznej liście 100 najcenniejszych pod tym względem polskich gwiazd (zobacz cały ranking).
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Rozenek w ręcznikowej kampanii BP