Małgorzata Socha twarzą elektromobilności
Aktorka Małgorzata Socha stała się twarzą elektromobilności w najnowszej kampanii MB Motors, autoryzowanego dealera marki Mercedes-Benz. W serii krótkich filmów opowiada o technologicznych rozwiązaniach, które wspierają kierowców, udowadniając, że motoryzacja to obszar dostępny dla każdego.
Jako ambasadorka marki MB Motors, autoryzowanego dealera Mercedes-Benz, Małgorzata Socha wprowadza kierowców w świat elektromobilności i nowoczesnych rozwiązań technologicznych. W krótkich filmach, wcielając się w rolę doradcy MB Motors, odpowiada na najczęstsze pytania klientów związane z samochodami elektrycznymi i hybrydowymi.
W serii ośmiu krótkich filmów Socha opowiada o tematach takich jak szybkość ładowania samochodów elektrycznych, dlaczego elektryki lepiej sprawdzają się na krótszych dystansach oraz o technologii użytej w pojazdach hybrydowych, wspierającej bezpieczne pokonywanie tras. Aktorka, która na co dzień użytkuje elektrycznego Mercedesa, w kampanii dzieli się wiedzą na temat ektromobilności podkreślając, jak technologia wpływa na komfort i bezpieczeństwo codziennej jazdy.
– Od trzech lat jeżdżę elektrycznym Mercedesem, więc naturalnie stałam się ambasadorką elektromobilności. Ta zmiana wymagała ode mnie nowego podejścia – od ładowania auta w domu po wykorzystanie systemu rekuperacji, a także planowanie tras z uwzględnieniem postojów na ładowanie. Z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że to przyszłość, którą warto poznać – mówi Małgorzata Socha.
Kampania składa się z 8 krótkich filmów instruktażowych, które będą dostępne na stronach internetowych i w mediach społecznościowych MB Motors. Pomysł kreatywny kampanii został opracowany przez MB Motors, a za realizację nagrań odpowiada agencja Novomo.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Socha twarzą elektromobilności