Malina Jankowska: z PricewaterhouseCoopers do Microsoftu
Malina Jankowska od początku lipca kieruje zespołem central marketing organization w polskim oddziale Microsoftu. Poprzednio pracowała w PricewaterhouseCoopers.
Jako szef zespołu central marketing organization w polskim Microsofcie Malina Jankowska jest odpowiedzialna za działania marketingowe firmy, zarówno te kierowane do segmentu konsumenckiego, jak i biznesowego. Jej bezpośrednim przełożonym jest Przemysław Szuder, szef działu marketing & operations. Jankowska zastąpiła na tym stanowisku Agnieszkę Rynkowską, która objęła w firmie funkcję szefa grupy biznesowej information worker, odpowiedzialnej za produkty z rodziny Office.
Malina Jankowska przez ostatnich siedem lat pracowała w PricewaterhouseCoopers, najpierw pełniąc funkcję kierownika ds. komunikacji marketingowej, a następnie odpowiadając za marketing i rozwój biznesu usług doradczych. Ogółem z branżą marketingową jest związana od ponad 15 lat - zajmowała się zarówno klasycznymi działaniami marketingowymi skierowanymi do segmentu biznesowego, jak i projektami z wyspecjalizowanych obszarów marketingu i public relations.
Dołącz do dyskusji: Malina Jankowska: z PricewaterhouseCoopers do Microsoftu