SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mało reklam w "Fakcie"

Nowa gazeta codzienna, mimo wysokich wyników sprzedaży, pod względem reklam przegrywa m.in. z "Super Expressem"

Wpływy reklamowe "Faktu" od momentu wejścia na rynek (22 października) do 6 grudnia wyniosły tylko 5 880 450 zł - wynika z danych Expert Monitor. W tym samym okresie "Gazeta Wyborcza" zarobiła 80 612 575 zł, "Rzeczpospolita" 21 539 564 zł a "Super Express" 16 832 919 zł.

 reklama  
komercyjnaautopromocjaRazem
Główne MediumSuma kosztówSuma kosztówSuma kosztów
GAZETA WYBORCZA78 435 710 zł2 176 865 zł80 612 575 zł
SUPER EXPRESS16 062 839 zł770 080 zł16 832 919 zł
FAKT4 569 950 zł1 310 500 zł5 880 450 zł
RZECZPOSPOLITA21 529 064 zł10 500 zł21 539 564 zł
Razem120 082 013 zł4 024 745 zł124 106 758 zł


TOP Reklamodawcy w FAKT 22 paź. - 6 grudzień

 ReklamodawcaSuma kosztów
1AXEL SPRINGER POLSKA1 310 500 zł
2POLSKA PLATFORMA CYFROWA284 000 zł
3J.W.CONSTRUCTION282 000 zł
4POLSAT271 500 zł
5LOTTO254 400 zł
6RENAULT S.A.R.L. POLSKA213 200 zł
7POLSKA TELEFONIA CYFROWA187 500 zł
8PTK CENTERTEL185 900 zł
9ORLEN S.A.178 000 zł
10ATLAS S.C. WKIZB132 000 zł
11AXEL SPRINGER KONTAKT127 500 zł
12GRUPA ŻYWIEC S.A.106 800 zł
13BANK ZACHODNI - WBK S.A.106 600 zł
14UIP - ITI104 000 zł
15SKODA AUTO POLSKA S.A.96 700 zł
16METRO GROUP94 100 zł
17LEROY MERLIN90 000 zł
18CT CREATIVE TEAM S.A.90 000 zł
19DECATHLON72 000 zł
20ELI LILLY POLSKA SP. Z O.O.71 400 zł

Jak wynika z danych ZKDP w październiku średnia sprzedaż wydawanej przez Agorę "Gazety Wyborczej" wyniosła 442,7 egzemplarzy a "Faktu" 342,3 tys. egzemplarzy. "Super Expressu" i "Rzeczpospolitej" w tym okresie w porównaniu z październikiem rok wcześniej spadła - odpowiednio o 2,4 proc. (do 297,6 tys. egz.) i 5,8 proc. (do 182,2 egz.).

Dołącz do dyskusji: Mało reklam w "Fakcie"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl