SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Małpka Express - nowa sieć sklepów convenience

Spółka Małpka SA wprowadza na rynek nową sieć sklepów convenience Małpka Express. Wizerunek marki stworzyła agencja Ostecx Créative.

Placówki sieci Małpka Express mają łączyć funkcję sklepu spożywczo-monopolowego z ofertą strefy cafe oraz dodatkowymi usługami, w tym pocztowymi (umowa z InPost). Pierwszy sklep został otwarty 17 marca br. w Szczecinie-Warzymicach, a kolejne lokalizacje to m.in. Bytom i Tomaszów Mazowiecki. Plan ekspansji sieci został opracowany zgodnie z rozwojem pasaży Czerwona Torebka. Sklepy z Małpką w logo mają się pojawić również w centrach dużych polskich miast.

Zadaniem agencji Ostecx Créative było opracowanie tożsamości wizualnej marki Małpka Express, w tym zaprojektowanie pełnego systemu materiałów POS dla nowopowstających placówek. Przesłanie marki Małpka Express wyraża hasło „Miło Cię widzieć”, mające podkreślać miłą atmosferę i otwarcie na potrzeby klientów.
 
 

Komunikacja została oparta na postaci małpki, która jest personifikacją marki oraz przewodnikiem po ofercie sklepu. Ton i styl kreacji odnosi się też do charakteru placówek handlowych typu convenience, czyli szybkich i wygodnych zakupów.

 





 

Agencja Ostecx Créative jest odpowiedzialna za implementację idei kreatywnej na wszystkie wykorzystywane przez markę nośniki, z wyłączeniem kanału on-line.

Dołącz do dyskusji: Małpka Express - nowa sieć sklepów convenience

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Bardzo fajny sklep i miła obsługa, polecam.
odpowiedź
User
Edzik
chybaj zartujesz, wczoraj tam kupowalem fajki, pani przez 15 minut gadala przez telefon, Malpka co to za nazwa????????????????????
odpowiedź
User
ja
Ludzie, nich Was ręka boska chroni od podjęcia współpracy z tą firmą !!!!!!!!!!!! Pan Kowalski, dyrektor "reformator" jak się go w tej firmie nazywa, kłamie jak z nut. Nowe umowy o " współpracy" z obecnymi ajentami firma wymusza. Jeżeli ajent nie chce podpisać nowej umowy, grożą nieprzyjęciem towarów, które są obecnie w sklepach. Umowy były o współpracę więc ajent ma prawo do negocjacji, ale tylko teoretycznie. A nowe warunki nie dają ajentom nic oprócz nakazów, zakazów i kar. Najpierw nalegali żeby ajenci starali się o jak najlepsze zatowarowanie w tzw asortyment regionalny, czyli kupowany we własnym zakresie, a teraz po rozpoznaniu rynku, wszystko przejmują centralnie, a ajent zostaje współpracownikiem najemnikiem. Sklepy czynne siedem dni w tygodniu od 6.00 do 24.00. "Oferujemy długoterminową umowę oraz stałe miesięczne wynagrodzenie" - tylko dla kogo to wynagrodzenie, dla góra trzech osób, a przy takich warunkach otwarcia trzeba minimum sześć osób. Chyba że będzie się zatrudniać bez umów studentów albo cudzoziemców zza wschodniej granicy. Na ale coż, to ta sama sitwa, Świtalscy i sp, która dorobiła się na Elektromisach, Biedronkach, Żabkach i Fresh-ach.
odpowiedź