Małpka Express - nowa sieć sklepów convenience
Spółka Małpka SA wprowadza na rynek nową sieć sklepów convenience Małpka Express. Wizerunek marki stworzyła agencja Ostecx Créative.
Placówki sieci Małpka Express mają łączyć funkcję sklepu spożywczo-monopolowego z ofertą strefy cafe oraz dodatkowymi usługami, w tym pocztowymi (umowa z InPost). Pierwszy sklep został otwarty 17 marca br. w Szczecinie-Warzymicach, a kolejne lokalizacje to m.in. Bytom i Tomaszów Mazowiecki. Plan ekspansji sieci został opracowany zgodnie z rozwojem pasaży Czerwona Torebka. Sklepy z Małpką w logo mają się pojawić również w centrach dużych polskich miast.
Zadaniem agencji Ostecx Créative było opracowanie tożsamości wizualnej marki Małpka Express, w tym zaprojektowanie pełnego systemu materiałów POS dla nowopowstających placówek. Przesłanie marki Małpka Express wyraża hasło „Miło Cię widzieć”, mające podkreślać miłą atmosferę i otwarcie na potrzeby klientów.
Komunikacja została oparta na postaci małpki, która jest personifikacją marki oraz przewodnikiem po ofercie sklepu. Ton i styl kreacji odnosi się też do charakteru placówek handlowych typu convenience, czyli szybkich i wygodnych zakupów.
Agencja Ostecx Créative jest odpowiedzialna za implementację idei kreatywnej na wszystkie wykorzystywane przez markę nośniki, z wyłączeniem kanału on-line.
Dołącz do dyskusji: Małpka Express - nowa sieć sklepów convenience