SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Mamo, to ja' liderem, 'Twoje dziecko' ostro w górę

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w październiku 2008 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska SA). Największy wzrost sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twoje dziecko" (Edipresse Polska).

Sprzedaż ogółem "Mamo, to ja" w październiku 2008 r. wyniosła 102 081 egz. i była o 12 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Twoje dziecko" (Edipresse Polska), który w październiku sprzedał się w ilości 94 879 egz. (wzrost o 36 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Dziecko" (Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 83 660 egz. (wzrost o 7,7 proc.).

październik


2008

2007

ZKDP Sprzedaż ogółem
Mamo, to ja 102 081 91 098
Twoje dziecko 94 879 69 479
Dziecko 83 660 77 291
Mam Dziecko 76 380 78 855
Rodzice 63 359 48 789
M jak mama 45 057 53 391
Twój maluszek 20 044 21 772

Porównując dane z października ur. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Twoje dziecko".

2008


październik

wrzesień

ZKDP Sprzedaż ogółem
Mamo, to ja 102 081 103 811
Twoje dziecko 94 879 61 746
Dziecko 83 660 78 980
Mam Dziecko 76 380 87 235
Rodzice 63 359 51 870
M jak mama 45 057 61 154
Twój maluszek 20 044 14 824

Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' liderem, 'Twoje dziecko' ostro w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl