Marcin Boroszko ma zostać nowym szefem Media Impact Polska
Według nieoficjalnych informacji Marcin Boroszko, poprzednio związany z firmą Atmedia, będzie nowym szefem Media Impact Polska, biura reklamy Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska. Obecnie spółką Media Impact Polska kieruje Jacek Dzięcielak.
O tym, że Marcin Boroszko zostanie w marcu szefem Media Impact Polska, poinformował w środę „Puls Biznesu”. Zatrudnienie menedżera ma podkreślać nacisk spółki na internetową reklamę wideo.
Przedstawiciele Grupy Onet i RASP jak i Marcin Boroszko nie chcieli wczoraj komentować tej informacji.
Poprzednio Boroszko przez 15 lat pracował w brokerze reklamy telewizyjnej Atmedia, gdzie pełnił kolejno funkcje dyrektora zarządzającego i prezesa. Firma zniknęła z polskiego rynku z końcem 2014 roku, po tym jak straciła zdecydowaną większość obsługiwanych kanałów. Wcześniej Boroszko pracował m.in. jako general comercial director w Gruner+Jahr.
Media Impact Polska działa od początku 2014 roku, obsługuje w zakresie sprzedaży reklam wszystkie serwisy internetowe i tytuły prasowe Grupy Onet i RASP. Szefem firmy przez cały ten okres jest Jacek Dzięcielak.
Dołącz do dyskusji: Marcin Boroszko ma zostać nowym szefem Media Impact Polska