SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Boroszko ma zostać nowym szefem Media Impact Polska

Według nieoficjalnych informacji Marcin Boroszko, poprzednio związany z firmą Atmedia, będzie nowym szefem Media Impact Polska, biura reklamy Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska. Obecnie spółką Media Impact Polska kieruje Jacek Dzięcielak.

Marcin BoroszkoMarcin Boroszko

O tym, że Marcin Boroszko zostanie w marcu szefem Media Impact Polska, poinformował w środę „Puls Biznesu”. Zatrudnienie menedżera ma podkreślać nacisk spółki na internetową reklamę wideo.

Przedstawiciele Grupy Onet i RASP jak i Marcin Boroszko nie chcieli wczoraj komentować tej informacji.

Poprzednio Boroszko przez 15 lat pracował w brokerze reklamy telewizyjnej Atmedia, gdzie pełnił kolejno funkcje dyrektora zarządzającego i prezesa. Firma zniknęła z polskiego rynku z końcem 2014 roku, po tym jak straciła zdecydowaną większość obsługiwanych kanałów. Wcześniej Boroszko pracował m.in. jako general comercial director w Gruner+Jahr.

Media Impact Polska działa od początku 2014 roku, obsługuje w zakresie sprzedaży reklam wszystkie serwisy internetowe i tytuły prasowe Grupy Onet i RASP. Szefem firmy przez cały ten okres jest Jacek Dzięcielak.

Dołącz do dyskusji: Marcin Boroszko ma zostać nowym szefem Media Impact Polska

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
były
no to sobie Jacuś nie popracował
odpowiedź
User
ciekawy
ciekawe czy za jego "rządów" MIP też zniknie z rynku tak jak Atmedia ...? :-)
odpowiedź
User
Stary Ent
To świetna wiadomość zarówno dla RASP, jak i dla jego pracowników. Pewnie będziecie mieć więcej wyzwań, ale będziecie też mieć super szefa o ludzkim podejściu. I finalnie to świetna decyzja dla branży, w RASP nudą już wiało.
odpowiedź