SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Krakowiak na czele działu sprzedaży w Adtraction

Do Adtraction dołączył Marcin Krakowiak, który będzie odpowiedzialny za wdrożenie nowej strategii sprzedażowej w firmie na polskim rynku. Objął stanowisko head of sales. Do firmy dołączyły także Marta Garbacz, Agata Kąkol i Iga Rybak.

Marcin KrakowiakMarcin Krakowiak

Marcin Krakowiak poprzednio związany z takimi firmami jak Awin Global, Dawanda, czy Agora, jako nowy head of sales, będzie odpowiedzialny m.in za identyfikację i realizację celów sprzedażowych oraz prowadzenie kampanii partnerskich kluczowych reklamodawców Adtraction na polskim rynku.

Nowe osoby w Adtraction

Oprócz Marcina Krakowiaka, na przełomie czerwca i lipca do polskiego oddziału Adtraction dołączyły Marta Garbacz (wcześniej przez 4 lata Affiliate Relations Manager w Webe Partners), Agata Kąkol I Iga Rybak.

Adtraction to szwedzka sieć marketingu partnerskiego, która prowadzi kampanie marketingowe z obszaru e-commerce i finansów w modelach efektywnościowych. Adtraction współpracuje m.in. z takimi markami jak Pandora, Netia, Viaplay, Vivus czy Twisto.

Dołącz do dyskusji: Marcin Krakowiak na czele działu sprzedaży w Adtraction

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl