SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Wątrobiński wicenaczelnym „Głosu Wielkopolskiego”

Marcin Wątrobiński od 15 lipca będzie zastępcą redaktora naczelnego „Głosu Wielkopolskiego” (Polska Press) ds. subregionów oraz menedżerem oddziału ds. subregionów - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

Redaktorem naczelnym tytułu od niedawna jest Wojciech WybranowskiRedaktorem naczelnym tytułu od niedawna jest Wojciech Wybranowski

Informację potwierdza naczelny „Głosu Wielkopolskiego” Wojciech Wybranowski. - Marcin wdraża się już jako zastępca naczelnego, a od 15 lipca przejmuje stały zakres obowiązków - stwierdził w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Marcin Wątrobiński będzie m.in. odpowiedzialny za serwisy Naszemiasto.pl oddziału wielkopolskiego (funkcjonują m.in. w Chodzieży, Śremie, Pile, Kaliszu, Koninie czy Gnieźnie). Na stanowisku menedżera ds. subregionów zastąpi Marcina Fuszpaniaka, który rozstaje się z firmą.

Wicenaczelnym tytułu jest także Leszek Waligóra, który ostatnio na łamach dziennika drwił z "niemieckiej propagandy".

Od 1 czerwca redaktorem naczelnym „Głosu Wielkopolskiego” jest Wojciech Wybranowski. Poprzedni szef dziennika Adam Pawłowski rozstał się z Polska Press za porozumieniem stron.

Wybranowski w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl przekonywał, że na łamach kierowanego przez niego tytułu będzie więcej pluralizmu i wolności opinii niż w "mediach, które pozbywają się na przykład Rafała Wosia".

Od marca br. właścicielem Polska Press jest państwowy koncern PKN Orlen. Od początku maja zmieniła się większość redaktorów naczelny gazety publikowanych przez wydawnictwo.

W portfolio prasowym Polska Press Grupy jest ponad 20 dzienników regionalnych, a także prawie 150 tygodników lokalnych, bezpłatna gazeta "Naszemiasto.pl” i ok. 500 serwisów internetowych, głównie Naszemiasto.pl i portale poszczególnych tytułów prasowych.

Grupa kapitałowa w 2019 r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 6,5 proc. do 398,44 mln zł oraz zysku netto z 9,64 do 8,59 mln zł. Wpływy ze sprzedaży gazet zmalały o 8,9 proc., z reklam - o 4,9 proc., a liczba pracowników wynosiła 2 126.

Dołącz do dyskusji: Marcin Wątrobiński wicenaczelnym „Głosu Wielkopolskiego”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rychu
Prawnik zastępcą naczelnego? Chyba coś w życiu zawodowym panu Wątrobińskiemu nie wyszło ;) Do zespołu dołącza kolejna osoba, która nie ma zielonego pojęcia o wydawaniu gazety i portali, no chyba, że jako doświadczenie liczy się aktywność na TT. Smutny to obraz - nowy naczelny wali byki ortograficzne w soszjalach, uprawia żenujące potyczki z Bortniczukiem i opowiada kocopały o ambitnym, młodym zespole. Tytuł już przed Orlenem chylił się ku upadkowi, ale teraz następuje jego zupełny rozkład. Malowanie trawy na zielono tego nie zmieni
odpowiedź
User
Z Expressu
Wkrótce Głos Wielkopolski będzie miał większy nakład papierowy niż cała Gazeta Wyborcza. GW tak mocno spada sprzedaż, że to tylko kwestia czasu. Nie mówiąc o planowanych masowych zwolnieniach w GW.
odpowiedź
User
mi-ko
Ważne, że "miko" już nie gnębi pracowników.
odpowiedź