SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Elle” obchodzi 25-lecie istnienia na polskim rynku

Magazyn „Elle” jest pierwszym pismem o modzie, jaki ukazał się na polskim rynku. Pierwszy numer na naszym rynku pojawił się 25 lat temu, a w najnowszym w sesji zdjęciowej redakcja przypomina 11 kobiet, które miały wpływ na tworzenie pisma.

Magazyn stworzyła Hélène Gordon-Lazareff, paryżanka o rosyjskich korzeniach 21 listopada 1945 roku.

- Marzyła o magazynie, który zapewni współczesnym kobietom dostęp do ekskluzywnej mody i pielęgnacji na najwyższym poziomie, jednocześnie pozostając z nimi w bliskiej, kobiecej relacji - komentuje Marta Drożdż, redaktor naczelna „Elle”.

W jubileuszowym wydaniu pisma przed obiektywem stanęło 11 kobiet, które przez te 25 lat tworzyło pismo - począwszy od pierwszej szefowej działu mody do obecnych stylistek. Każda z nich zaprezentowała ulubione trendy na sezon wiosna-lato 2019 i wspomina swoją pracę w magazynie.

W najnowszym numerze na okładce znalazła się modelka Cleo Ćwiek w sesji autorstwa Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pika, a dla czytelniczek przygotowano przewodnik po trendach wiosna-lato 2019, dotyczące wzorów, kolorów, akcesoriów, tendencji w makijażu, fryzurach oraz w pielęgnacji.

„Elle” ukazuje się w 46 edycjach na całym świecie, łącznie sprzedaje się w nakładzie ponad 6 milionów egzemplarzy rocznie, a pismo dociera do ponad 21 milionów czytelników.

Miesięcznik kosztuje w Polsce 9,99 zł, a najnowsze wydanie dostępne jest na rynku od 6 lutego br.

W październiku 2018 roku sprzedaż „Elle” wyniosła 44 tys. ezg.

 

 

Dołącz do dyskusji: „Elle” obchodzi 25-lecie istnienia na polskim rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl