Margaret w stylu teledysku Miley Cyrus reklamuje buty Deichmann (wideo)
Nowa kampania reklamowa sieci sklepów obuwniczych Deichmann z udziałem piosenkarki Margaret jest oparta na spocie stylizowanym na słynny teledysk „Wrecking Ball” Miley Cyrus.
Margaret po raz pierwszy w reklamach butów i dodatków marki Deichmann wystąpiła jesienią ub.r. Kolejny raz promowała je wiosną br.
Nowy spot Deichmanna z udziałem piosenkarki jest stylizowany na popularny kilka lat temu teledysk „Wrecking Ball” Miley Cyrus. Margaret tak jak amerykańska wokalistka leży na wielkiej kuli wiszącej na linie, a kiedy omyłkowo uderzana jest jedna z tancerek, stwierdza, że nagrywanie klipu jest niepotrzebne, bo jej buty Deichmann zawsze wyglądają super. Ponadto emitowane są krótsze spoty stricte produktowe.
Kampania reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję oraz internet.
Za obsługę marketingową Deichmanna odpowiadają agencja SMG LiquidThread (strategia, kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Margaret w stylu teledysku Miley Cyrus reklamuje buty Deichmann (wideo)