SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mariola Popielarz szefową działu multichannel w Green Parrot

Mariola Popielarz rozpoczęła pracę w agencji Green Parrot, obejmując stanowisko szefowej działu multichannel. Poprzednio pracowała w agencji Brain Juice.

Mariola PopielarzMariola Popielarz

Mariola Popielarz wesprze Green Parrot w tworzeniu nowego działu multichannel, którym ma potem zarządzać. Nowy dział zajmie się opracowywaniem dla klientów agencji strategii bazujących na nowoczesnym podejściu do konsumenta.

- Naszym celem jest precyzyjne zaplanowanie obecności marki w świecie konsumenta. Chcemy dotrzeć do niego poprzez starannie dobrane komunikaty, wykorzystujące potencjał poszczególnych kanałów i technologii. Multichannel marketing jest odpowiedzią na nawyki współczesnego konsumenta, który korzysta z wielu urządzeń, o różnych porach dnia - zapowiada Mariola Popielarz.

Przed dołączeniem do Green Parrot przez 6 lat związana była z Grupą Brain Juice, gdzie zarządzała strukturą Brain Juice Life wyspecjalizowaną w obsłudze klientów farmaceutycznych.

Wcześniej pracowała też dla największych marek na rynku farmacji, medycyny i kosmetyków. Współtworzyła rozwiązania internetowe dla takich firm jak: Orkla, Sanofi, Hoya, Roche, Angelini i Heel.

Dołącz do dyskusji: Mariola Popielarz szefową działu multichannel w Green Parrot

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jancio
Multichannel - buahahaha. Tylko w farmie takie pojęcia. Tam piorą mózgi ludziom. Najgorszy segment rynku.
odpowiedź