Mariusz Jasiński dyrektorem marketingu Ford Polska
Mariusz Jasiński został z początkiem stycznia br. nowym dyrektorem marketingu w firmie motoryzacyjnej Ford Polska. Pracuje w niej od 1998 roku.
Jasiński odpowiada m.in. za kreowanie, planowanie i realizację strategii oraz taktycznych działań marketingowych, budżetów oraz planów marketingowych, strategicznych i taktycznych programów marketingowego wsparcia sprzedaży Ford Polska.
Z firmą związany jest od 1998 roku. Przez sześć ostatnich lat jako dyrektor komunikacji i public affairs kierował działem public relations, odpowiadał za kreowanie i realizację działań związanych z komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną Forda na polskim rynku.
Nie udało nam się wczoraj ustalić, kogo Jasiński zastąpił jako dyrektor marketingu ani kto przejmie jego dotychczasowe obowiązki.
W październiku 2018 roku z funkcji prezesa i dyrektora zarządzającego Ford Polska zrezygnował Adam Kołodziejczyk (przechodzi na emeryturę). Na stanowiskach tych zastąpił go Bogusław Głód.
Dołącz do dyskusji: Mariusz Jasiński dyrektorem marketingu Ford Polska