Marketingowe zmiany w "Zbuduj dom"
Monika Leśkiewicz zajmie się marketingiem "Zbuduj dom".
Od października za marketing miesięcznika "Zbuduj dom" Wydawnictwa Murator odpowiada Monika Leśkiewicz. Nowe obowiązki połączy z dotychczasowymi - pełnieniem funkcji redaktor naczelnej pisma.
Monika Leśkiewicz przejmie obowiązki od Koryny Zawadzkiej, która jest na urlopie macierzyńskim. Od marca 2005 roku Monika Leśkiewicz jest redaktor naczelną magazynu "Zbuduj dom". Skończyła studia na Wydziale Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej. Swoją karierę w Wydawnictwie Murator zaczęła we wrześniu 1998 roku jako młodszy redaktor w Dziale Budowa miesięcznika "Murator". Szybko awansowała najpierw na redaktora, a potem na kierownika swojego działu. Była wówczas najmłodszym kierownikiem działu w Wydawnictwie Murator.
"Zbuduj dom", który ukazuje się na rynku od 2003 roku. W marcu 2005, już po przejęciu funkcji redaktor naczelnej przez Monikę Leśkiewicz, z dwumiesięcznika stał się miesięcznikiem. Zmieniła się wówczas jego objętość i forma.
Nowy "Zbuduj dom" przeznaczony jest dla inwestorów indywidualnych, a przede wszystkim dla tych czytelników, którzy planują budowę domu lub są w trakcie jej realizacji.
Dołącz do dyskusji: Marketingowe zmiany w "Zbuduj dom"