Marta Lewowska awansowała na account directora w Tailor Made PR
Marta Lewowska awansowała na stanowisko account directora w dziale lifestyle brands communication agencji Tailor Made PR. Dotychczas byłą senior account managerką w zespole obsługującym Kompanię Piwowarską. Oprócz niej, awanse otrzymały Maria Popielewicz, Justyna Wróbel i Paulina Czaplińska.
Marta Lewowska jako account director będzie zarządzać projektami klientów agencji z segmentu lifestyle, do których należą Kompania Piwowarska, marki urodowe, (m.in. SinSkin, PZ Cussons), a także brandy z portfolio Mattel. Lewowska będzie trzecią osobą na stanowisku account director w agencji.
Dotychczasowe obowiązki Lewowskiej przejęła Maria Popielewicz (na zdjęciu poniżej), zajmując stanowisko junior account managera. Jako nowa managerka teamu będzie koordynacja współpracy ze wszystkimi klientami Kompanii Piwowarskiej - Lech Premium, Lech Free, Żubr, Redd’s, Pilsner Urquell, Tyskie, Kozel oraz Capitan Jack.
W tym zespole awans otrzymała Justyna Wróbel (na zdjęciu poniżej), która jako senior account executive zajmie się obsługą marek Lech Premium, Lech Free, Żubr, Redd’s i Pilsner Urquell.
Paulina Czaplińska (na zdjęciu poniżej) na stanowisku seniorskim poprowadzi komunikację brandów Tyskie, Kozel oraz Capitan Jack.
Dołącz do dyskusji: Marta Lewowska awansowała na account directora w Tailor Made PR