Marta Marczak odpowiada za marketing i komunikację JP Weber
Marta Marczak objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu i komunikacji w firmie doradczej JP Weber.
Nowe obowiązki Marta Marczak połączy z funkcją marketing & communications coordinatora dla globalnej organizacji doradczej Eight International, której współzałożycielem jest JP Weber.
Do kluczowych zadań Marczak należą rozwój działu marketingu i komunikacji, zarządzanie strategią wizerunkową i komunikacyjną JP Weber i Eight International, a także realizacja działań marketingowych obu firm.
Renata Lenert-Sikora, która do tej pory zajmowała się działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi JP Webe,r awansowała na stanowisko senior managera ds. marketingu i komunikacji.
Marta Marczak: z Point of View do JP Weber
Marta Marczak poprzednio pracowała na stanowisku senior project managera w firmie doradczej Point of View, w której zajmowała się budową wizerunku i relacjami z mediami firm z sektora inwestycyjnego, w tym funduszy private equity, a także sektora finansowego, mediowego i zdrowotnego. Jest absolwentką japonistyki na Uniwersytecie Warszawskim.
Dołącz do dyskusji: Marta Marczak odpowiada za marketing i komunikację JP Weber