Marta Tęsiorowska wiceprezydentem ProLogis ds. marketingu ikomunikacji
Marta Tęsiorowska została wiceprezydentem ProLogis ds. marketingu ikomunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej. Będzie przygotowywać irealizować strategię marketingową firmy oraz koordynować działaniadirect marketing, public relations i internal relations.
Na objętym właśnie stanowisku wiceprezydenta ProLogis ds.marketingu i komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej MartaTęsiorowska kieruje tymi działami firmy w pięciu krajach: Polsce,Czechach, Rumunii oraz na Słowacji i Węgrzech. W ramach swoichobowiązków zajmuje się przygotowywaniem i realizacją strategiimarketingowej oraz koordynacją działań komunikacyjnych, w tymdirect marketing, public relations, internal relations i wydarzeńspecjalnych.
Tęsiorowska pracuje w ProLogis od 2002 roku, zajmując kolejnostanowiska asystentki, analityka ds. leasingu i marketingu wEuropie Środkowo-Wschodniej oraz marketing & communicationsmanagera w tym regionie. Wcześniej była związana z agencją reklamyzewnętrznej Portland Polska oraz firmą Nielsen & BainbridgePolska. Tęsiorowska skończyła Wyższą Szkołę Handlu i FinansówMiędzynarodowych im. Fryderyka Skarbka, Prywatną Wyższą SzkołęBiznesu i Administracji oraz Podyplomowe Studium Public Relations wSzkole Głównej Handlowej.
Dołącz do dyskusji: Marta Tęsiorowska wiceprezydentem ProLogis ds. marketingu ikomunikacji