Martini zatrudnia Big Picture
Agencja Big Picture ponownie pracuje dla marki alkoholowej Martini (Bacardi-Martini).
W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę PR marki, w tym opracowanie i realizację strategii komunikacji z okazji jubileuszu 160-lecia Martini.
Kampania obejmie serię wydarzeń specjalnych, m.in. pop-up marki w DAZI Milano, w którym odbył się również globalny event urodzinowy, masterclass w kultowym barze Martini Terrazza z widokiem na mediolańskie Duomo oraz lokalną odsłonę imprezy w Warszawie, zaplanowaną na sierpień.
Działania PR dla Martini prowadzi zespół lifestyle – Klaudia Lis, contributing senior PR Consultant, Emilia Lakhwani, PR consultant i Martyna Dałkowska, junior PR consultant, pod kierunkiem Moniki Roth, head of lifestyle communications.
Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu.
W przeszłości agencja prowadziła dla Martini projekt Pop-up Caffè Torino, w którym klienci mogli poznać historię aperitivo i turyńskie korzenie marki.
Dołącz do dyskusji: Martini zatrudnia Big Picture