Martis dla Diners Club
Startuje, przygotowana przez Martis, na zlecanie Diners Club Polska, multimedialna kampania ekskluzywnych kart płatniczych - Diners Club
Kampania jest skierowana do ludzi powyżej 30-tego roku życia, zarabiających brutto, powyżej 90 000 rocznie. Mieszkańców dużych miastach.
Hasłem przewodnim kampanii jest "Wygodny świat z kartą płatniczą Diners Club", natomiast claim marki brzmi "Może więcej niż inne".
W kampanii wykorzystano symbolikę przyjaznej wygody.
Świadomie odeszliśmy od tradycyjnie pojmowanych kolorów i klientów luksusu - mówią twórcy kampanii. Dla naszej grupy docelowej, tak pokazany świat nie jest ani miły ani aspiracyjny. Czarne wieczne pióra ze złotą stalówką, spinki do koszul i biurka jak lotnisko w gabinecie w stylu Art Deco - to ich codzienność. Adresaci karty po pracy cenią sobie zupełnie inne wartości i klimat. Lekki, przyjazny, ale z klasą. Taki staraliśmy się pokazać...
W kampanii wykorzystane zostaną TVN24, prasa, Internet oraz materiały BTL.
Dołącz do dyskusji: Martis dla Diners Club