"Mastercard w telefonie" - płatności zbliżeniowe w ING Banku Śląskim
ING Bank Śląski wprowadza możliwość płacenia smartfonem zbliżeniowo w sklepach za pośrednictwem wykorzystującej technologię HCE usługi "Mastercard w telefonie", którą będzie można aktywować w aplikacji Moje ING mobile.
"Mastercard w telefonie" nie wymaga wymiany karty SIM, specjalnej umowy z operatorem telefonii komórkowej, czy też dostępu do internetu podczas płatności. Dzięki nowej usłudze klienci będą mogli dokonywać codziennych płatności smartfonem we wszystkich placówkach handlowo-usługowych wyposażonych w terminale zbliżeniowe w Polsce i Europie. Jedynym warunkiem jest posiadanie telefonu z systemem Android w wersji 4.4 lub wyższej, obsługującego funkcję NFC.
Rozwiązanie działa w oparciu o platformę tokenizacji Mastercard. Płatności są realizowane w oparciu o wirtualny numer karty (tzw. token). Podczas płacenia smartfonem wystarczy włączona antena NFC i podświetlony ekran smartfona – zbliżając telefon do terminala nie trzeba za każdym razem uruchamiać aplikacji. Podobnie jak w przypadku płatności zbliżeniowych kartą, przy kwocie powyżej 50 zł użytkownik musi podać PIN na terminalu płatniczym.
Klienci będą mogli płacić zbliżeniowo telefonem w ponad 460 tys. terminalach płatniczych w Polsce. To ponad 90% wszystkich dostępnych urządzeń w Polsce. Do końca 2017 r. wszystkie terminale mają przyjmować zbliżeniowe płatności mobilne.
„Mastercard w telefonie” będzie można aktywować w aplikacji Moje ING mobile.
Dołącz do dyskusji: "Mastercard w telefonie" - płatności zbliżeniowe w ING Banku Śląskim