Mateusz Zubkowicz szefem ilościowego zespołu badawczego w IQS
Do zespołu agencji badawczej IQS dołączyło 9 nowych osób: Mateusz Zubkowicz, Wioletta Rylska, Sylwia Szlichta-Igielska, Izabela Jagodzińska, Tomasz Piechociński, Rafał Treichel, Aleksandra Sowińska, Paweł Momora i Mikołaj Castricum..
Mateusz Zubkowicz został szefem nowo powstałego ilościowego zespołu badawczego. W ciągu ostatnich 10 lat pracując w Kantar TNS zrealizował setki międzynarodowych i lokalnych projektów głównie dla branży medycznej oraz w wielu innych segmentach. W IQS będzie zarządzał projektami ilościowymi i rozwijał nowe obszary badawcze. Prywatnie Zubkowicz czas wolny dzieli między trzy pasje - futbol, muzykę i książki. Od 25 lat jest fanem Borussii Dortmund.
Do zespołu, którym kieruje Zubkowicz, dołączyły Wioletta Rylska i Sylwia Szlichta-Igielska.
Rylska to psycholog z 19-letnim doświadczeniem w badaniach rynku (m.in. w Kantar TNS, Ipsos, Pentor/ Pentor RI/ Pentor TNS). Specjalizuje się w projektach dla branży FMCG i farmacji, szczególnie dotyczących innowacji (testy konceptów i produktów). W wolnym czasie trenuje nordic walking, a zimą uwielbia narty biegowe.
Szlichta–Igielska jest absolwentką psychologii i podyplomowych studiów analiz marketingowych, z ponad 6-letnim doświadczenia w badaniach. Poprzednio, w Kantar TNS, była odpowiedzialna za obsługę klientów z branży retail, FMCG oraz OTC. Specjalizuje się w badaniach U&A, testach konceptów i produktów oraz badaniach wizerunkowych.
Izabela Jagodzińska, psycholog z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży, objęła w IQS nowo utworzone stanowisko data product managera. Poprzednio związana była z Kantar Millward Brown – ostatnio na stanowisku client managera, gdzie zajmowała się projektem Target Group Index (TGI), międzynarodowym pomiarem konsumpcji dóbr, usług i mediów. W IQS będzie odpowiedzialna za segment autorskich projektów data "Need for", czyli danych i badań z obszaru kontekstu i motywacji konsumpcji marek. Prywatnie lubi uprawiać ogród, czytać kryminały i oglądać brytyjskie seriale.
Tomasz Piechociński dołączył do zespołu badaczy ilościowych. Badacz z 11-letnim doświadczeniem, do IQS przeszedł z Kantar Millward Brown. Specjalizuje się w badaniach ad-hoc, badaniach społecznych, badaniach mystery shopper oraz badaniach satysfakcji. W IQS zajmuje się realizacją projektów badawczych oraz wzmacnianiem relacji z klientami. Prywatnie grywa w tenisa, interesuje się filmem dokumentalnym oraz user experience design.
Po 9 latach przerwy, w trakcie których pracował dla Ipsos i PBS, do IQS powrócił Rafał Treichel - badacz jakościowy z 14-letnim doświadczeniem w branży. Kilkukrotny prelegent podczas Kongresu Badaczy i Cyberresearch, członek PTBRiO. Do jego głównych zadań należeć będzie prowadzenie i koordynowanie projektów badawczych. Prywatnie łucznik i fan dwóch kółek - sam jeździ na rowerze, a w wolnym czasie kibicuje żużlowcom.
Do grona badaczy jakościowych dołączyła również Aleksandra Sowińska - socjolog, z badaniami marketingowymi związana od 2007 r. Poprzednio pracowała w Kantar TNS oraz Sequence HC Partners, gdzie realizowała projekty badawcze dla FMCG, healthcare, finansów, mediów oraz sektora publicznego. Zanim związała się z branżą badawczą, pracowała przy projektach społecznych.
IQS zatrudniła również dodatkowych specjalistów w działach wsparcia - Pawła Momorę i Mikołaja Castricuma.
Paweł Momora ma ponad 14 lat doświadczenia w obszarze software development. Karierę rozpoczął w TNS OBOP w 2003 r. jako programista, a następnie w latach 2008-2017 jako software development manager w TNS Polska / Kantar TNS, odpowiedzialny za rozwój oprogramowania oraz wdrażanie technologii IT wspierających badania rynku. W IQS odpowiedzialny jest za technologię BrandSpy.
Mikołaj Castricum. dołączył do działu PR i marketingu. Z marketingiem związany jest od 1,5 roku, choć w świecie reklamy obecny ponad 6 lat, m.in. jako koordynator produkcji reklamowych. Prywatnie fan kinematografii od ekranu i od "kuchni" oraz zawodnik drużyny footballu amerykańskiego Warsaw Sharks.
W sumie IQS zatrudnia ponad 130 pracowników.
Dołącz do dyskusji: Mateusz Zubkowicz szefem ilościowego zespołu badawczego w IQS
spokojnie, zaraz 5 osób pójdzie z iqsu do kantara, taka branża ;)