Matias Palm-Jensen szefem innowacji na Europę w McCann Erickson
Matias Palm-Jensen, twórca szwedzkiej agencji interaktywnej Farfar, dołączył do McCann Erickson. Obejmie stanowisko szefa innowacji w Europie.
Palm-Jensen będzie odpowiedzialny za wzmocnienie interaktywnej oferty McCann Erickson w Europie oraz dbałość o najwyższy poziom i nowatorskość rozwiązań, które trafiają do klientów. Nowy szef innowacji ma się także skupić na propagowaniu szerokiego wykorzystania platform cyfrowych oraz nowoczesnych technologii.
W 1996 roku Palm-Jensen założył swoją pierwszą agencję interaktywną: Spiff Industries, której działanie ograniczało się do szwedzkiego rynku. Cztery lata później, w 2000 roku, powstał Farfar, platforma działająca globalnie i współpracująca z takimi markami jak Diesel, Absolut, czy też Nokia.
Palm-Jensen jest doktorem prawa i ekonomii, studiował także filmoznawstwo na Uniwersytecie w Sztokholmie.
Dołącz do dyskusji: Matias Palm-Jensen szefem innowacji na Europę w McCann Erickson