Mattel w nowej kampanii Barbie o tym, że "lalka może pomóc zmienić świat" (wideo)
Firma Mattel rozpoczęła największą i najważniejszą od 2015 roku kampanię reklamową marki Barbie, w którym podkreśla, że Barbie, to "lalka, która może pomóc zmienić świat". Działania reklamowe będą mieć zasięg globalny.
Mattel rusza z pierwszą od 2015 roku dużą kampanią reklamową marki Barbie, w której chce zachęcić do większej zabawy lalkami.
Kampania „Lalka może pomóc zmienić świat” opracowana we współpracy z agencją reklamową BBH LA opiera się na platformie marki „You Can Be Anything” i zawiera wzruszający film oparty na wynikach niedawnych badań neurobiologicznych przeprowadzonych przez zespół naukowców z Cardiff Uniwersytet we współpracy z oddziałem Mattela.
Badania te sugerują, że zabawa lalkami pozwala dzieciom rozwinąć empatię i umiejętności przetwarzania społecznego, które są kluczowymi determinantami przyszłego sukcesu emocjonalnego, naukowego i społecznego dzieci.
Ta kampania ma być „niezależna od płci”, ma zachęcać do zabawy zarówno chłopców, jak i dziewczynki, poprzez przedstawianie obu płci w reklamach.
Spot będzie wspierany aktywacjami, które mają umocnić Barbie jako „przywódcę myśli w empatii”. Pierwsza aktywacja to współpraca redakcyjna z "The Washington Post", a w dalszej kolejności inne partnerstwa w nadchodzących miesiącach.
Reklamy będą pojawiać się w różnych mediach, w tym w serwisach VOD i mediach społecznościowych, w tym w wydarzeniach takich jak „Billboard Music Awards”, finały „This is Us” i „Zoey's Extraordinary Playlist” .
Ta globalna kampania zostanie przetłumaczona na 12 języków.
Dołącz do dyskusji: Mattel w nowej kampanii Barbie o tym, że "lalka może pomóc zmienić świat" (wideo)