Big Classic nowością w ofercie MAX Premium Burgers
W czwartek 21 marca w restauracjach MAX Premium Burgers w całej Polsce zadebiutuje nowość – podwójny burger Big Classic, którego oryginalna receptura sięga lat 70-tych, czyli początków działalności MAX. Launch wesprze kampania reklamowa.
Wprowadzenie nowego, podwójnego burgera jest kontynuacją kampanii szwedzkiej sieci restauracji pod hasłem „Robimy to lepiej”. Pierwszy etap kampanii związany był z Burgerem Rywala i jak przekonuje sieć, okazał się dużym sukcesem sprzedażowym.
Big Classic w menu MAX Premium Burgers
Big Classic składa się z dwóch dużych porcji wołowiny, dwóch plastrów sera Cheddar, czerwonej cebuli, pikli, oryginalnego sosu i sałaty zamkniętych w specjalnej, składającej się z trzech części bułce z ziarnami sezamu. Goście mogą zamówić go z dodatkiem chrupiącego bekonu lub w wersji wegetariańskiej – z podwójną porcją Plant Beef zamiast klasycznej wołowiny. Dzięki temu BIG Classic Plant Beef staje się jednym z największych wegetariańskich burgerów w ofercie sieci.
- BIG Classic to nasza nowa interpretacja podwójnego burgera, początkowo nazwanego BIG MAX, który po dziś dzień oferujemy gościom w północnej części Szwecji. Istotna różnica polega na tym, że BIG Classic jest większy, jeszcze bardziej soczysty i zawiera chrupiące pikle. Wprowadzając BIG Classic, czerpiemy inspirację z naszej historii i burgera, który wprowadziliśmy już na początku lat 70-tych” – mówi Jonas Mårtensson, szef kuchni w MAX Burgers.
Produkt będzie dostępny w wersji mięsnej, zawierającej nawet dwukrotnie więcej wołowiny i sera niż podobne burgery konkurencji. Dodatkowo do wyboru będą tez opcje bezmięsne.
Nowość mogli przedpremierowo zamawiać klienci z Warszawy.
- Z dumą mogę potwierdzić, że nasza nowość produktowa będzie dostępna w trzech wersjach – z wołowiną, z wołowiną i bekonem oraz w opcji wegetariańskiej. Przez wiele miesięcy intensywnie pracowaliśmy nad tym, aby nasz podwójny burger był przede wszystkim smaczniejszy od podobnych propozycji dostępnych na rynku. Z niecierpliwością czekam na pierwsze opinie naszych gości, ale mam przeczucie, że po raz kolejny zrobiliśmy to lepiej” – mówi Jonas Mårtensson, szef kuchni w MAX Burgers.
Launch nowego produktu wesprze kampania reklamowa. Będzie prowadzona na nośnikach outdoorowych i w digitalu ze wsparciem działań PR.
MAX Premium Burgers ma w Polsce 24 restauracje. Sieć oprócz rodzimej Szwecji, działa w Polsce, Danii i Norwegii.
Dołącz do dyskusji: Big Classic nowością w ofercie MAX Premium Burgers