Maybelline znów szuka w internecie trendsetterek
Maybelline New York rozpoczyna drugą edycję internetowego konkursuna trendsetterki. Kryterium rywalizacji jest aktywność w specjalnieuruchomionym serwisie.
Maybelline New York rozpoczyna w serwisie internetowym www.maybellinetrends.pl drugąedycję konkursu na trendsetterki. Zabawa jest skierowana dointernautek interesujących się trendami w modzie i makijażu orazchcącymi zostać ambasadorkami tej marki. Rywalizacja polega nazbieraniu punktów przyznawanych za zapraszanie znajomych, pisaniebloga, dodawanie zdjęć i linków, umieszczanie komentarzy na forumoraz rozwiązywanie zadań pojawiających się na stronie. W pierwszejedycji konkursu wzięło udział ponad 500 tys. internautek, z których5 tys. otrzymało tytuły ambasadorki marki Maybelline.
Witrynę wykorzystywaną w tej akcji przygotowała agencjainteraktywna MRM Worldwide, która do sekcji blogowej i forum dodałanowe funkcjonalności. W serwisie udostępniono też działy CityGuide, w którym internautki mogą wskazywać najlepsze ich zdaniemmiejsca w Polsce na zakupy, imprezę i weekendowy relaks, oraz LookBook, w którym znajdują się materiały wideo prezentujące radyspecjalistów od makijażu z Nowego Jorku.
Dołącz do dyskusji: Maybelline znów szuka w internecie trendsetterek