SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

mBank podwójnie księgował płatności kartą. Klienci wściekli, czekają na zwrot pieniędzy

W poniedziałek wieczorem mBank poinformował, że wskutek błędu podwójnie naliczał niektórym klientom płatności kartą. - Pieniądze zwrócimy na Wasze konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe - zapewnia bank. Wielu klientów krytykuje sposób komunikacji mBanku.

- Niektórzy z Was zobaczyli na swoich kontach podwójnie zaksięgowane płatności kartami. Przepraszamy za ten błąd. Pieniądze zwrócimy na Wasze konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe - poinformowano w poniedziałek wieczorem na profilach mBanku z mediach społecznościowych.

Bank nie podał, przez jak długi czas transakcje kartą były podwójnie naliczane ani jak dużej grupy klientów dotyczy ten problem.

- Właśnie rozpoczęliśmy proces zwracania pieniędzy - poinformował we wtorek po godz. 6 rano.

 

Na profilach mBanku na Facebooku i Twiiterze pojawiło się mnóstwo komentarzy jego klientów, którym podwójnie zaksięgowano płatności. - 13.02 w historii mam powielone płatności kartą, za to z dzisiejszego dnia środki pobrane i w historii nawet taka informacja nie widnieje ! W ciągu paru dni miałam bardzo dużo płatności kartą i nie jestem w stanie się nawet DOKŁADNIE doliczyć kwoty jaką mi ukradziono!!! - opisała jedna z osób.

- Mało zawału nie dostałam. Ponad 600 zł zniknęło mi z konta. Nie można się nigdzie dodzwonić żeby złożyć reklamację!! Czat nie działa!! Żenada... Kiedy odzyskam pieniądze??!!!. 15 lat mam konto w tym banku i nigdy czegoś takiego nie przeżyłam. Ostatnio ciągle coś się dzieje - stwierdziła inna.

Pojawiły się też zapowiedzi zamknięcia rezygnacji z usług mBanku. - Mi nagle zniknęło 200zł z konta dwie wpłaty po 200zł plus przelew z PKO 155zł drobne zakupy przelew wychodzący na 55zł i jeszcze przelew na allegro za prezent dla dziecka zostało około 230zł o 21 w pracy sprawdzam stan konta a tu 23zł.... Większej porażki nie widziałem na prawdę jutro idę się kłócić z wami i zrezygnować z konta - stwierdził jeden z internautów.

- Od kiedy Facebook jest głównym kanałem komunikacji z klientem??? - spytał inny użytkownik. - Zero wiadomości w bankowości internetowej, zero komunikacji mailowej, czy SMS. Mam sprawdzać na fb, że od 3 dni wszystkie płatności są pobierane przez was podwójnie? Ostatnio macie coraz więcej wpadek i błędów więcej i zaczyna mnie to denerwować, że muszę was sprawdzać... - zauważył.

Błędy w aplikacji i na rachunkach w mBanku

Na początku sierpnia ub.r. mBank rozesłał użytkownikom swojej aplikacji mobilnej serię testowych i niezrozumiałych komunikatów typu push. W konsekwencji doszło do awarii platformy internetowej banku.

Pod koniec sierpnia okazało się, że wskutek błędu ok. 200 klientów mBanku mogło zalogować się na rachunki innych osób. - Pieniądze klientów są bezpieczne, a bank bierze odpowiedzialność za konsekwencje tej sytuacji. Kontaktujemy się z każdą osobą, której dotyczy problem - zapewniał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Rutkowski, zastępca rzecznika prasowego mBanku.

Na koniec ub.r. na rachunkach bieżących w mBanku było 121,81 mld zł, z czego 87,7 mld należało do klientów indywidualnych, 33,68 mld zł do biznesowych, a 431,1 tys. do budżetowych.

W ub.r. grupa kapitałowa mBank zanotowała spadek przychodów odsetkowych z 5,07 do 4,69 mld zł, wzrost przychodów z opłat  prowizji z 2,01 do 2,24 mld zł oraz spadek zysku netto z 1,01 mld zł do 103,8 mln zł. Bank utworzył 1,02 mld zł rezerw na ryzyko prawne związane z kredytami walutowymi.

Dołącz do dyskusji: mBank podwójnie księgował płatności kartą. Klienci wściekli, czekają na zwrot pieniędzy

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ede
Można zawsze z tego badziewia zrezygnować. Polecam
0 0
odpowiedź
User
Alwl
Nie można mieć gorszego wizerunku niż Mbank, a nadchodzą frankowicze..
0 0
odpowiedź
User
Blanketman
AMEN to That! Mbank chyba pozwalniał dobrych pracowników i brakuj emu wykwalifikowanej kadry. Napewno ich systemy IT sa kiepskiej jakości,stąd tyle tych wpadek.
Dla przypomnienia bo to ważne i powinno być powtarzane w każdej komunikacji z MBANK:

Od kiedy Facebook jest głównym kanałem komunikacji z klientem??? -
Zero wiadomości w bankowości internetowej, zero komunikacji mailowej, czy SMS. Mam sprawdzać na fb, że od 3 dni wszystkie płatności są pobierane przez was podwójnie?

Ostatnio macie coraz więcej wpadek i błędów więcej i zaczyna mnie to denerwować, że muszę was sprawdzać... - zauważył
0 0
odpowiedź