McCann powiększa i wzmacnia Dział Strategiczny
Do działu strategii McCann Erickson dołączyła Katarzyna Masewicz, która zajęła stanowisko Brand Planning Directora.
Katarzyna Masewicz jest jedną z najbardziej doświadczonych osób w branży. Przez ostatnie 13 lat pracowała w agencji Leo Burnett, w tym przez 7 lat jako szef działu strategii. Współpracowała m.in. z takimi klientami jak: Fiat, Pekao S.A., Ikea, Nałęczowianka, Pillsbury, Commercial Union, Polkomtel, Radio Zet czy Hoop.
Katarzyna Masewicz wykłada w Szkole Strategii Marki przy SAR, była jurorem w pierwszym konkursie Effie.
„ Nowe miejsce, nowe wyzwania – a wyzwania to coś co bardzo lubię. Praca dla marki i nad marką jest pasjonująca jeśli są ku temu warunki. Jestem pewna, że McCann ze swoją obecną filozofią sprawi, że właśnie taka będzie” – powiedziała Katarzyna Masewicz
Dołącz do dyskusji: McCann powiększa i wzmacnia Dział Strategiczny