McDonald's w Hiszpanii sprzedaje "niewidzialnego burgera"
Sieć McDonald's w Hiszpanii wprowadziła do swojej oferty "niewidzialnego burgera", który jest sprzedawany w czarnym pudełku.
W związku z tym, że wiele farm w hiszpańskiej Walencji ucierpiało w trakcie suszy i pożarów, sieć McDonald's postanowiła pomóc poszkodowanym rolnikom. Jednocześnie akcją tą chce też przypomnieć wszystkim, że to właśnie plony od rolników są podstawą wielu produktów, które można kupić w McDonald's.
Dlatego sieć fast-food wprowadziła do oferty "niewidzialnego burgera", którego sprzedaje po 1 euro w czarnym pudełku. "Niewidzialny burger" to burger, który nie istnieje - a nie istnieje dlatego, że nie da się go zrobić, bo po pożarach w Walencji brakuje składników, z których można wyprodukować kanapkę.
Dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na pomoc poszkodowanym rolnikom - na opłacenie części utraconych zbiorów . Dodatkowo McDonald's przekaże 50 tys. euro na paszę Cobadu, bo "chce być blisko hiszpańskiej wsi”.
"Niewidzialny burger" jest promowany w materiałach reklamowych w pudełku w czarnym kolorze węgla drzewnego. Wewnątrz tego pudełka znajduje się logo Big Good - inicjatywy humanitarnej prowadzonej przez hiszpański oddział McDonald’s.
Dołącz do dyskusji: McDonald's w Hiszpanii sprzedaje "niewidzialnego burgera"