McDonald's: Nowa jakość kawy w polskich restauracjach
Od 17 października 2007 roku McDonald's wprowadziła w całejpolskiej sieci nową ofertę kawy.
Nowa oferta kawy w McDonald's obejmuje Kawę Czarną i Białą (wcenie 3,90 zł za 200 ml oraz 4,90 zł za 300 ml), Espresso (o mocnymi intensywnym aromacie z gęstą, orzechową pianką w cenie 3,90 zł),Cappuccino (świeżo zaparzone espresso z gorącym mlekiem i puszystą,mleczną pianą posypaną szczyptą czekolady, o subtelnym, kawowymsmaku w cenie 3,00 zł za 200 ml i 5,50 zł za 300 ml) oraz CafeLatte (kawa z dużą ilością gorącego, spienionego mleka pokrytegogęstą, mleczną pianą, o łagodnym smaku w cenie 5,50 zł).
W celu wsparcia promocji nowej linii produktów kawowych firmainicjuje program lojalnościowy. Polega on na zbieraniu naklejek zpromocyjnych kubków do kawy. Po zebraniu 6 naklejek i umieszczeniuich na karcie promocyjnej gość otrzymuje dowolną kawę gratis. Kartapromocyjna oraz naklejka znajdują się na każdym dużym kubku 300ml.
Promocji nowych produktów towarzyszy kampania reklamowa.
17 października ruszył aktywny sponsoring w Radiu Zet.Muzyczno-informacyjny program Świat Według Blondynki wzbogaci się o6 tygodniowy cykl tematyczny związany z kawą. W ramach cykluzaplanowane są 2 wejścia antenowe poświęcone tematyce kawy wpierwszej godzinie każdej z 6 edycji.
Kampania radiowa obejmie również 9 stacji radiowych: Radio RMFFM, Radio Złote Przeboje, Roxy FM, Radio Eska, TOK FM, RadioPlaneta, Antyradio 94, RMF Maxxx i Radiostacja. Kampanii radiowejtowarzyszy kampania internetowa na serwisie Onet.pl oraz kampaniaoutdoorowa.
McDonald's prowadzi także promocję w miejscu sprzedaży w postacimateriałów POP - w restauracjach znajdą się m.in. plakaty, slajdy,banery, wkładki, flagietki i siatki.
Kampanię przygotowano we współpracy z agencją reklamową DDBWarszawa.
Dołącz do dyskusji: McDonald's: Nowa jakość kawy w polskich restauracjach