SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

McDonald’s reklamuje darmowy sok Cappy

W restauracjach McDonald’s do każdej kanapki lub McZestawu z oferty śniadaniowej dostaje się za darmo sok pomarańczowy Cappy. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD i 24/7PR.

Promocja, w ramach której do każdej kanapki lub McZestawu z oferty śniadaniowej dodawany jest gratis sok pomarańczowy Cappy, nie dotyczy produktów ze Strefy Dobrych Cen. Akcja jest prowadzona w restauracjach McDonald’s oferujących menu śniadaniowe od poniedziałku do piątku do godziny 10:30, a w soboty i niedziele do 11.

Promocję wspierają działania reklamowe, które oprócz restauracji McDonald’s (materiały POP) obejmuje radio (spot w największych stacjach ogólnopolskich) oraz internet (fanpage McDonald’s na Facebooku).

Kreację kampanii przygotowały agencje DDB Warszawa i Tribal DDB, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD. Działania PR prowadzi agencja 24/7PR, a działania w social media - 24/7Digital.

Dołącz do dyskusji: McDonald’s reklamuje darmowy sok Cappy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MamPytanie
Nie ma czegoś takiego jak darmowy sok, on po prostu jest wliczony w cenę, zreszta jego jakość nie powala, wystarczy spojrzeć na skład.
0 0
odpowiedź
User
verax
i tak są drodzy
0 0
odpowiedź