McGarryBowen najlepszą agencją reklamową 2009 roku
McGarryBowen została uznana za najlepszą na świecie agencję reklamową ubiegłego roku w rankingu magazynu „Advertising Age”. Drugie miejsce zajęła Euro RSCG, a trzecie – Rockfish.
W corocznym zestawieniu „Agency A-LIST” przygotowywanym przez czasopismo „Advertising Age” za najlepszą na świecie agencję reklamową w 2009 roku została uznana McGarryBowen. Firmę doceniono przede wszystkim za wzrost dochodów o 35 proc., który nastąpił dzięki pozyskaniu nowych budżetów o wartości 600 mln dolarów. McGarryBowen w ubiegłym roku przygotowała kampanie m.in. telefonu Droid oraz leków Chantix i… Viagra. „Advertising Age” podkreślił również wysoką jakość obsługi klienta zapewnianą przez zwycięską firmę.
Na drugim miejscu w rankingu „Agency A-LIST” uplasowała się agencja Euro RSCG, a na trzecim – Rockfish. Kolejne pozycje zajęły Martin Agency i DraftFCB, a w drugiej piątce zestawienia znalazły się AKQA, Alma DDB, Firstborn, Weber Shandwick i Venables.
Dołącz do dyskusji: McGarryBowen najlepszą agencją reklamową 2009 roku