MEC obronił budżet mediowy Nestlé Polska
Koncern spożywczy Nestlé Polska, właściciel takich marek jak Winiary, Nescafe, Princessa czy Lion, zakończył przetarg na obsługę mediową. Wybrał w nim dom mediowy MEC.
Wygrana MEC w przetargu na obsługę mediową oznacza kontynuację dotychczasowej współpracy agencji z Nestlé. MEC zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla tego marketera od 10 lat.
Firmy nie podają szczegółów przetargu - liczby i nazw pozostałych jego uczestników. Nie ujawniają też, na jak długo została zawarta nowa umowa.
Nestlé Polska należy do grona największych reklamodawców w Polsce. Przez pierwsze siedem miesięcy br. firma cennikowo wydała na wsparcie swoich marek w tradycyjnych mediach 193,2 mln zł.
W zakresie obsługi reklamowej Nestlé pracuje z kilkoma agencjami. I tak np. ostatnią kampanię marki Felix (Purina) od strony kreacji przygotowała agencja McCann Warsaw, z kolei reklamy marki Lion przygotowała agencja J. Walter Thompson Warsaw.
Dołącz do dyskusji: MEC obronił budżet mediowy Nestlé Polska