MEC Polska z globalnym Grand Prix sieci MEC
Polski oddział domu mediowego MEC zdobył kilka nagród w konkursie Global Ideas organizowanym przez sieć MEC, m.in. Grand Prix za kampanię marki Friskies.
Kampania „Le Bobo kot fotograf” zrealizowana przez MEC Polska dla marki Friskies z portfolio Nestlé Polska zdobyła nie tylko globalne Grand Prix, lecz również pierwszą nagrodę w regionie EMEA. - Akcja ta opierała się na najlepszym insighcie ze wszystkich zgłoszeń i dała fantastyczne rezultaty - argumentuje Charles Courtier, globalny CEO sieci MEC.
Polski oddział MEC otrzymał też główną międzynarodową nagrodę w kategorii Analytics and Insight za autorski system WebTrack. Służy on do przeprowadzania ilościowych badań konsumenckich w połączeniu z precyzyjnym pomiarem wpływu działań w środowisku online na pozycję marki.
W tegorocznej edycji konkursu Global Ideas zgłoszono 258 projektów z całego świata.
Dołącz do dyskusji: MEC Polska z globalnym Grand Prix sieci MEC