Media Markt: nie sponsorujemy gwiazdorów, tylko kibiców (wideo)
Trwa pierwszy etap kampanii sklepów Media Markt nawiązującej do piłki nożnej i Euro 2012. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z Media Saturn Holding odpowiadają firmy Opus B, Demner, Merlicek & Bergmann, Ideal Ideal i Universal McCann.
Nowa kampania Media Marktu rozpoczęła się w połowie lutego fazą teaserową, opartą na reklamach z hasłami „Nie sponsorujemy gwiazdorów futbolu/działaczy/mistrzostw!”. Natomiast od 24 do 29 lutego pod hasłem „Sponsorujemy kibiców” trwa właściwy etap akcji. W kampanii Media Markt mocno odcina się od działań sponsoringowych związanych z piłką nożną i Euro 2012, podkreślając, że skupia się na oferowaniu klientom najlepszego sprzętu w najniższych cenach.
Działania reklamowe obejmują telewizję (TVN,TVP 1, TVP 2, Polsat, TV4), internet (Onet.pl, YouTube, NK.pl, WP.pl, Interia.pl), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Super Express”, „Fakt”, „Przegląd Sportowy”), outdoor oraz - w fazie właściwej - radio.
Kampania w takiej konwencji będzie prowadzona do czerwca. Za przygotowanie jej kreacji i nadzór nad realizacją odpowiadają agencje Opus B i Demner, Merlicek & Bergmann oraz studio filmowe Ideal Ideal, a za planowanie i zakup mediów - Media Saturn Holding (właściciel sieci Media Markt) i dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Media Markt: nie sponsorujemy gwiazdorów, tylko kibiców (wideo)