Mediacap i Equinox za 11 mln zł wypromują przedsiębiorczość
Firma Mediacap Polska i należąca do niej agencja Scholz & Friends Warszawa oraz dom mediowy Equinox Polska wygrały przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na przygotowanie i realizację kampanii promującej przedsiębiorców i przedsiębiorczość. Budżet akcji to prawie 11 mln zł.
Kampania, którą przygotuje i zrealizuje konsorcjum złożone z firm Mediacap Polska, Scholz & Friends Warszawa i Equinox Polska, będzie mieć na celu poprawę wizerunku przedsiębiorców i promocję postaw przedsiębiorczych. Akcja, o zasięgu ogólnopolskim, jest zaplanowana na jesień. Budżet projektu to 10,995 mln zł brutto.
Scholz & Friends Warszawa będzie odpowiadać za kreację ATL kampanii, Mediacap Polska - za realizację działań eventowych i BTL oraz koordynację wszystkich działań, a Equinox Polska - za planowanie i zakup mediów.
W przetargu dotyczącym tej akcji brały jeszcze udział Media Group, a także dwa konsorcja: ArtGraph i Star Media oraz Partner of Promotion, Tailor & Baker i Maxus Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Mediacap i Equinox za 11 mln zł wypromują przedsiębiorczość