SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zakończono rebranding Saturna na MediaMarkt, sieć liczy 86 sklepów

Wszystkie 22 sklepy działające dotychczas pod marką Saturn przemianowano na MediaMarkt. Dzięki temu pod tym drugim szyldem działa 86 sklepów, a kolejny zostanie uruchomiony w październiku w Katowicach.

Rebranding sieci sklepów Saturn na MediaMarkt (w obu sieciach sprzedawany jest sprzęt RTV, AGD i komputerowy) ogłoszono w maju br. We wtorek firma MediaMarktSaturn Polska poinformowała, że już we wszystkich sklepach Saturn zmieniono oznakowanie na MediaMarkt. Z kolei serwis Saturn.pl odsyła obecnie na MediaMarkt.pl.

Sieć MediaMarkt przejęła i realizuje wszystkie zobowiązania wobec klientów Saturna dotyczące zakupionych wcześniej towarów oraz usług.

- MediaMarkt od 20 lat cieszy się zaufaniem polskich konsumentów. Naszą ugruntowaną pozycję na rynku umacniamy dzięki temu, że maksymalnie koncentrujemy się na potrzebach klientów i zapewniamy im coraz lepsze doświadczenia zakupowe. Działając pod jedną silną marką możemy jeszcze efektywniej realizować założone cele - uzasadnia Marcin Rosati, prezes MediaMarktSaturn Polska.

Obecnie sieć MediaMarkt obejmuje 86 sklepów stacjonarnych. Kolejny zostanie uruchomiony w nowej katowickiej Galerii Libero.

Firma MediaMarktSaturn Polska.zatrudnia ponad 4 tysiące pracowników. Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. serwis MediaMarkt.pl zanotował 2,32 mln realnych użytkowników i 25,13 mln odsłon, a Saturn.pl -  872,2 tys. użytkowników i 8,14 mln odsłon.

Od roku w reklamach sklepów MediaMarkt występują komiksowi Tytus, Romek i A’Tomek. W czerwcu br. Tytus zaczął pojawiać się też w kampaniach sklepów Saturn, co zapowiadało zastąpienie tej marki przez MediaMarkt.

Za kreację kampanii MediaMarktu odpowiada agencja Heart & Brain, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy UM.

Dołącz do dyskusji: Zakończono rebranding Saturna na MediaMarkt, sieć liczy 86 sklepów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl