Mediaplus autorem digitalowej kampanii dla De'Longhi
Dom mediowy Mediaplus przejmuje obsługę mediową marki De’Longhi w digitalu. Działania będą realizowane we wsparciu agencji martech & e-commerce SalesTube i obejmują planowanie i zakup mediów w modelu programmatic oraz kampanię na Facebooku i w wyszukiwarce Google.
Od lipca wystartowała kampania promocyjna marki De’Longhi, którą w kanałach online poprowadzą Mediaplus i SalesTube należące do Group One. Spółki zaplanują i zrealizują działania w modelu programmatic, na Facebooku oraz w Google.
Kampania digitalowa to kolejny krok po planowaniu mediów w offline we współpracy warszawskiego oddziału Mediaplus i Grupy De’Longhi.
W drugiej połowie 2020 roku Mediaplus International, do którego należy Mediaplus Warsaw, wygrał wielomiesięczny przetarg na obsługę mediową marek De’Longhi, Kenwood i Braun na 30 rynkach w regionie EMEA.
Na czele międzynarodowego zespołu stanął Matthias Brüll, dyrektor zarządzający Mediaplus International. W Polsce i w Czechach partnerem biznesowym klienta został Bartłomiej Kamiński, dyrektor zarządzający Mediaplus Warsaw.
Dołącz do dyskusji: Mediaplus autorem digitalowej kampanii dla De'Longhi