Mediaplus Warsaw zrealizuje dla POT kampanię promującą Polskę
Agencja Mediaplus Warsaw (należy do Grupy Serviceplan) wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej na realizację odsłonowej kampanii zasięgowej promującej Polskę jako destynację turystyczną. Pokonała w nim dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Budżet, jaki na realizację zaplanowanych działań chce przeznaczyć POT wynosi dokładnie 295,5 tys. zł brutto. MullenLowe MediaHub złożyła ofertę z ceną 98,4 tys. zł, a wybrana do ich realizacji agencja Mediaplus Warsaw zaproponowała kwotę 206,8 tys. zł.
Celem zaplanowanej kampanii jest wzrost postrzegania Polski jako destynacji turystycznej wśród osób, które wcześniej odwiedziły Węgry lub Czechy albo szukają ofert turystycznych w tych krajach.
Działania mają zostać zrealizowane w okresie od sierpnia do października br. Mają obejmować reklamy w tzw. serwisach bookingowych w takich krajach, jak Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Holandia i Austria.
Dołącz do dyskusji: Mediaplus Warsaw zrealizuje dla POT kampanię promującą Polskę