MediaTel kontra TP SA
Na witrynie internetowej giełdowego operatora telekomunikacyjnego MediaTel pojawił się kalkulator, który pozwala ocenić atrakcyjność planów taryfowych spółki
Internauta może porównać ceny oferowane przez MediaTel SA z cenami, które obowiązują w Telekomunikacji Polskiej.
-Nasi klienci mogą zaoszczędzić nawet do 80% w porównaniu z cenami operatora dominującego na rynku. Żeby nie być gołosłownym, przygotowaliśmy kalkulator na stronie internetowej, który pozwala przekonać się, że tak jest w rzeczywistości - mówi Wojciech Gawęda, prezes zarządu MediaTel SA.
Od 1 marca br. abonenci stref numeracyjnych 22 (Warszawa), 23 (Ciechanów), 24 (Płock), 25 (Siedlce), 29 (Ostrołęka), 48 (Radom) mogą korzystać z nowych planów taryfowych przygotowanych przez MediaTel SA: "Polska i Świat lokalnie" i "Sekunda i już !". W oparciu o prefiks 1031 abonenci operatora mogą wykonywać połączenia lokalne i strefowe, międzystrefowe, do sieci mobilnych i międzynarodowe.
Abonenci płacą tylko za wykonane połączenia (brak abonamentu, billingi wysyłane pocztą elektroniczną nieodpłatnie). Ceny połączeń są zdecydowanie niższe niż w przypadku taryf Telekomunikacji Polskiej. W planie taryfowym "Polska i Świat lokalnie" obowiązuje naliczanie impulsowe - przykładowo za każde 3 minuty połączenia lokalnego w godzinach 8.00-18.00 abonent z terenu warszawskiej strefy numeracyjnej płaci jedynie 0,23 groszy netto (w Telekomunikacji 0,29 gr). Bardzo atrakcyjne są ceny połączeń międzynarodowych - minuta połączenia z jednym z 47 krajów kosztuje 29 groszy netto (przykładowo: abonent MediaTel SA dzwoniący do Stanów Zjednoczonych zapłaci 29 groszy netto za minutę połączenia, podczas gdy klienta Telekomunikacji Polskiej będzie to kosztować 1,20 zł netto). W planie taryfowym "Sekunda i już!" obowiązuje naliczanie sekundowe, bez opłaty za inicjację połączenia. Klient płaci tylko za każdą wykorzystaną sekundę rozmowy. Przykładowo minuta połączenia lokalnego w warszawskiej strefie numeracyjnej kosztuje 12 groszy netto. -Taryfa wychodzi naprzeciw oczekiwaniom licznej rzeszy klientów. Badania dowodzą, że około 70% rozmów lokalnych trwa poniżej minuty. U nas zapłacą za minutowe połączenie 12 groszy, a w Telekomunikacji Polskiej 29 groszy. Oszczędność jest oczywista.- twierdzi Wojciech Gawęda, prezes zarządu MediaTel SA. Oba plany taryfowe się uzupełniają - dla rozmawiających dłużej najkorzystniejsza jest taryfa "Polska i Świat lokalnie", dla osób rozmawiających krótko, najbardziej optymalna jest taryfa "Sekunda i już" - czytamy w informacji prasowej.
-Operatorzy często sypią jak z rękawa przymiotnikami, mającymi określić atrakcyjność swoich usług - najtańszy, najatrakcyjniejszy to tylko pierwsze przykłady z brzegu. Wystarczy wziąć billing takiej firmy, skorzystać z kalkulatora na naszej stronie internetowej www.mediatel.pl, a okaże się, czyja oferta zasługuje w rzeczywistości na takie miano- zachęca Wojciech Gawęda, prezes zarządu MediaTel SA.
1 kwietnia br. w prasie rozpocznie się kolejny etap kampanii reklamowej - w reklamach prasowych pojawią się "pieczęcie" informujące o możliwości zaoszczędzenia do 60% na połączeniach lokalnych przy korzystaniu z usług MediaTela. Od 15 kwietnia br. "pieczęcie" pojawią się także na 200 billboardach w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: MediaTel kontra TP SA