MegaRodzinka z sąsiadami reklamują nową ofertę UPC (wideo)
UPC Polska startuje z kampanią reklamową, wspierającą nową ofertę zawierającą m.in. szybki internet i pakiet telewizyjny. Odpowiadają za nią agencje Heart & Brain, OMD i Arip.
Nowa kampania reklamowa to kontynuacja znanego formatu MegaRodzinki, ale do znanych już bohaterów, granych m.in. przez Sylwię Gliwę i Tomasza Sobczaka, dołączą sąsiedzi - w tych rolach Robert Wabich i Małgorzata Lewińska. Idea kreatywna nowej kampanii brzmi: „Po co chodzić do sąsiada, jeśli można mieć UPC u siebie”.
To kolejna odsłona obecnej kampanii promującej ofertę UPC, w tym dekoder Horizon, łączący telewizję, telefon i internet w jednym urządzeniu
Horizon oferuje wiele nowych funkcji, w tym - w zależności od oferty wybranej przez klienta - m.in. możliwość nagrywania dwóch programów jednocześnie, dostęp na ekranach telewizorów do YouTube’a, a także dwustronny radiowy pilot, dzięki któremu wyszukiwanie ulubionych programów jest jeszcze łatwiejsze. Dodatkowo klienci mają dostęp do bibliotek VoD, w tym MyPrime - Filmy i Seriale.
Obecna kampania jest prowadzona w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych oraz internecie (m.in. social media), a we wrześniu rozpocznie się na outdoorze. Kreacją reklam zajęła się agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Arip.
Dołącz do dyskusji: MegaRodzinka z sąsiadami reklamują nową ofertę UPC (wideo)